Sıkça Sorulan Sorular – Dsens Güzellik Merkezi Antalya
 
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Sıkça Sorulan Sorular

Üyelik

  • Nasıl Üye Olabilirim?

dsens.com.tr’ e hızlı ve kolay bir şekilde üye olabilirsiniz.

Ana sayfada sağ üstte yer alan “Giriş Yap| Üye Ol” sekmesinden “Üye Ol” butonuna tıklayarak ve açılan sayfadaki üyelik formunu doldurun ve Dsens’in avantajlarından haberdar olun.

  • Üyelik Bilgilerimi Nasıl Değiştirebilirim?

Üyelik bilgilerinizi güncellemek için ana sayfanın sağ üst köşesinde bulunan “Hesabım” menüsüne girip sırasıyla “Hesap Detayları” menüsünden değiştirebilirsiniz. Gerekli değişiklikleri yapıp “Kaydet” butonuna tıkladığınızda bilgileriniz güncellenmiş olacaktır.

  • İptal Ettiğim Üyeliğimi Yeniden Aktif Etmek İstiyorum, Nasıl Yapabilirim?

Üyelik iptali müşterilerimizin talebi doğrultusunda onay alınarak yapılmaktadır. İptal edilen üyelik yeniden aktif edilememektedir. Bu yüzden ana sayfada sağ üst bölümde yer alan “Üye Ol” yazısına tıklayarak hemen yeni bir üyelik oluşturabilirsiniz.

  • Şifremi Unuttum,Ne Yapabilirim?

Ana sayfada sağ üstte yer alan “Giriş Yap” sekmesine bastığınızda açılacak olan “Üye Girişi” sayfasındaki “Şifremi unuttum” yazısına tıklayın. Üye olurken kullandığınız e-posta adresinizi girdikten sonra e-posta adresinize bir link gönderilecektir. Gönderilen linki tıklayarak yeni şifre oluşturabilir, alışverişe güvenle devam edebilirsiniz.

 

Kredi Kartı İle Ödeme

  • Kredi kartıyla alışveriş yaparken güvende miyim?

dsens.com  kredi kartıyla yapacağınız alışverişlerde güvenliğiniz için en son teknolojileri kullanmaktadır.

dsens.com sitesi içerisindeki tüm sayfalar SSL Güvenlik Sertifikası ile korunmaktadır. Ayrıca yapacağınız tüm alışverişlerde yüksek güvenlik standartları geçerlidir. SSL Güvenlik Sertifikası ve 3D Secure servisleri sayesinde güvenli bir şekilde alışveriş yapabilirsiniz.

 

  • 3D Secure nedir?

3D Secure, online alışverişlerin güvenliğini sağlamak amacıyla kart kuruluşları tarafından geliştirilmiş bir kimlik doğrulama sistemidir. İnternetten yapılan alışverişlerde, şifre ile kredi kartı onaylama işlemi olarak da bilinir. Visa için kullanılan uygulamasına “Verified by Visa”, MasterCard için olanına ise “SecureCode” adı verilir.

  • Sitede Taksitli Alışveriş yapabilir miyim?

dsens.com’dan verdiğiniz siparişlerin ödemesini kredi kartıyla online olarak yapabilirsiniz. Sitemizden kredi kartıyla taksitli alışveriş yapabilirsiniz.

Sipariş

 

  • Nasıl Sipariş Verebilirim?

dsens.com sitesinden üye olarak yüzlerce ürün arasından dilediğinizi sepetinize ekledikten sonra kolayca sipariş verebilirsiniz.

Üyelik işlemlerinizi gerçekleştirdikten sonra beğendiğiniz ürünleri “Sepete Ekle” butonu sepetinize ekleyebilirsiniz.

Sağ üstte bulunan sepet ikonu üzerinden “Sepete Git” butonunu kullanarak sepet içeriğinizi görebilirsiniz.

Sepetiniz sayfasının sağ alt köşesinde bulunana “Siparişi Onayla” butonuna basarak fatura ve kargo adreslerinizi görebileceksiniz.

Adres bilgilerim sayfasından var olan adresinizi görebilir, “Yeni Adres” girebilirsiniz. Sayfanın sağ alt köşesindeki “Devam Et” butonunu kullanarak ödeme adımına geçebilirsiniz.

“Ödeme Bilgileri” ekranında kredi kartı bilgilerinizi girdikten sonra “Ödeme Yap” butonu üzerinden devam edebilirsiniz.

Açılacak sayfada son bir kontrol için “Adres Bilgilerinizi” ve “Sepetinizi” görüntüleyebilirsiniz.  Sayfanın en altında bulunan “Ön bilgilendirme Formu” ve “Mesafeli Satış Sözleşmesi” ile “Gizlilik Politikasını” onayladıktan sonra “Siparişi Onayla” butonuna basarak siparişinizi tamamlayabilirsiniz.

Verdiğiniz siparişlerinizi “Hesabım – Siparişlerim” menüsü altından inceleyebilirsiniz.

 

  • Siparişimi Nasıl Takip Edebilirim?

Siparişlerinizi “Hesabım” menüsü altında “Siparişlerim” sekmesinden takip edebilirsiniz. Siparişiniz oluşturulduktan sonra farklı operasyon süreçlerine dahil olduğu için bu sekmede siparişinizin durumu devamlı olarak güncellenmektedir. Bu ekranda göreceğiniz sipariş durumları ve bu durumların ne anlam ifade ettiğini aşağıda sizin için özetledik:

Hazırlanıyor: Siparişinizin hazırlanmak üzere depomuza iletildiğini göstermektedir.

Kargoya Verildi: Siparişinizin kargo firmasına teslim edildiğini göstermektedir. Bu aşamada tarafınıza e-posta ve SMS ile kargo takip   kodunuz da iletilmektedir.

Teslim Edildi: Siparişinizin tarafınıza teslim edildiğini göstermektedir.

İptal Edildi: Siparişinizin bilginiz dahilinde iptal edildiğini göstermektedir. Bu aşamada tarafınıza e-posta ve SMS ile bilgilendirme   sağlanmaktadır.

İade: Siparişinizde bulunan tüm ürünlerin iade edildiğini göstermektedir. Bu aşamada tarafınıza e-posta ve SMS ile bilgilendirme   sağlanmaktadır.

  • Siparişim ne kadar zamanda teslim edilir?

Sipariş verdiğiniz ürünler Aras Kargo firması ile adresinize teslim olacak şekilde gönderilmektedir. Teslimat süresi, sipariş onayı mailinini takiben gönderilecek kargoya teslim bildiriminden sonra kargo firmalarının sağlamış olduğu teslimat süreleri kadardır. Alıcıya önceden yazılı olarak veya bir sürekli veri taşıyıcısıyla bildirilmek koşuluyla bu süre en fazla on gün uzatılabilir. Ayrıntılı bilgiye buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz

Kargo şirketinin haftada bir gün teslimat yaptığı bölgelerde, sevk bilgilerindeki yanlışlık ve eksiklik olduğu hallerde, bazı sosyal olaylar ve doğal afetler gibi durumlarda belirtilen gün süresinde gecikme olabilir. Bu gecikmelerden dolayı Dsens sorumlu tutulamaz. Ürün, Alıcı’dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden, sevk bilgilerindeki yanlışlık ve/veya Alıcı’nın yerinde olmamasından doğabilecek ekstra kargo bedellerinden Dsens sorumlu değildir. Belirtilen günler içeriğinde ürün/ürünler Alıcı’ya ulaşmadıysa teslimat problemleri iletişim merkezimize İletişim Formu kullanılarak iletilmelidir.

Zarar görmüş paket durumunda; zarar görmüş paketler teslim alınmayarak Kargo Şirketi yetkilisine tutanak tutturulmalıdır. Eğer kargo şirketi yetkilisi paketin hasarlı olmadığı görüşünde ise, paketin orada açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini isteme Alıcı istemelidir. Paket Alıcı tarafından teslim alındıktan sonra kargo şirketinin görevini tam olarak yaptığı kabul edilmiş olur. Zarar paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, durum, tutanağın Alıcı’da kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda Dsens’e yazılı olarak bildirilmelidir.

  • Siparişimdeki ürünlerin kargo takip numarasına nasıl ulaşabilirim?

Mailinize ve cep telefonunuza gelen sms ile anlık olarak kargo takip bilgileri paylaşılmaktadır. Buna ek olarak;

Sayfanın en altında “Kargo Takip Numarası” başlığı altına yazılmış numara sizin siparişinize özel kargo takip numarasıdır. Bu kargo takip numarasının üzerine bastığınızda siparişinizin hareketlerini görüntüleyebilir veya araskargo.com adresinden kargo harekelerinizi inceleyebilirsiniz.

  • Siparişimdeki ürünün iptalini nasıl yapabilirim?

İptal Koşulları:

Sipariş adımlarını tamamlayarak ödemenizi gerçekleştirdikten sonra siparişinizin iptali için talep oluşturabilirsiniz. Talebinizi oluşturmak için sipariş numaranızla birlikte 0533 702 83 20 numaralı İletişim Merkezimizi aramanız veya iptal talebini İletişim Formumuz üzerinden yapmanız gerekmektedir.

İptal talepleri yalnızca siparişiniz depomuz tarafından hazırlanmaya başlanmadıysa değerlendirmeye alınabilmektedir. Siparişiniz hazırlanmaya başladıysa maalesef iptal işlemi yapılamamaktadır. Böyle durumlarda iade talebi oluşturmanız gerekmektedir.

  • Siparişim eksik olarak gönderilmiş ne yapabilirim?

Siparişleriniz sevk irsaliyesi ile beraber gönderilmektedir. Sevk irsaliyesi üzerindeki sipariş satırları ile kutu içeriğinde fark görüyorsanız en kısa süre içerisinde Müşteri Hizmetlerimize 0533 702 83 20 üzerinden veya “İletişim Formunu” doldurarak tarafımıza ulaşmanızı rica ederiz.

Eksik olarak gönderilmiş ürünler ile ilgili olarak araştırma başlatılacak ve sizlere en kısa süre içerisinde belirttiğiniz iletişim kanalı üzerinden dönüş sağlanacaktır.

Eksik ürün başvuruları, ürünlerin teslim edilmesinden sonraki 14 gün içerisinde belirtilmiş olan iletişim kanalları üzerinden yapılmalıdır.

 

Ürün hakkında

1-Dsens Face x Body Scrub nasıl uygulanır?

Cilde uygun temizleme işlemi uygulandıktan sonra ince bir tabaka halinde sürülür. 10 dk bekletilir, uygulama yapılan bölge hassas ise ovalama yapılmadan ılık su ile durulanır.

Normal cilt ise dairesel hareketler ile peeling cilde iyice nüfuz ettirilir, ılık su ile durulanır.

2- Dsens Face x Body Scrub etkileri nelerdir?

Renk eşitsizliğini giderir, cildi aydınlatır. Kiri ve ölü hücreleri kendi bünyesinde absorbe ederek cilt yüzeyini pürüzsüzleştirir. Yaşlanmaya etken faktörlerin ortadan kaldırılmasını hedefler. İnce doğal granülü yapısı sayesinde cildinizi çizmeden derinlemesine temizler. Pürüzsüz kadifemsi bir doku kazandırır.

3- Dsens Face x Body Scrub hangi bölgelere uygulanır?

Yüz, koltuk altı, genital bölge, diz ve dirsekler için uygundur.

 

D'Sens Antalya Güzellik Merkezi:
Hamiyet Üçeş

Leave a Reply

Bize ulaşın

+90 533 702 83 20

Tüm hakları saklıdır. İstenildiğinde kaynak göstermek zorunludur. © D’Sens Güzellik Merkezi Antalya

Tüm hakları saklıdır. İstenildiğinde kaynak göstermek zorunludur. © D’Sens Güzellik Merkezi Antalya

bt_bb_section_top_section_coverage_image